Prekių pristatymas
1. Pardavėjo tikslas – per 2-5 darbo dienas nuo prekių apmokėjimo Pirkėjo užsakytas prekes perduoti siuntų gabenimo tarnybai.
2. Siuntų gabenimo tarnyba įsigytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu pristato:
2.1. per 2-3 darbo dienas, jei prekės pristatomos Lietuvoje;
2.2. dėl Kitų šalių bei pristatymo į Neringą teirautis telefonu ar elektroniniu paštu;
2.3 Laikotarpis, kai bus taikoma nuolaida visoms prekėms, užsakymų pristatymas gali vėluoti. Savaitgalį ar per valstybines šventes padaryti užsakymai bus pradėti vykdyti pirmą darbo dieną.
3. Prekių pristatymo paslaugas teikiančios bendrovės: Lietuvos paštas, LP Express, Omniva siuntų savitarnos terminalai.
4.Minimali užsakymo suma 15 eu.(po visų nuolaidų pritaikymo).
5. Nemokamas pristaymas nuo 30 eu.
6. Per kurjerį pristatymas darbo dienomis iki 17 val. Kurjeris gali paprašyti pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
Siuntos savitarnos terminaluose atsiėmimas 24/7.
7. Pristatymas į namus visoje Lietuvoje per kurjerį – 2.99 €.
Į „LP Express“ arba „Omniva“ siuntų savitarnos terminalus visoje Lietuvoje – 1.99 €.
PRISTATYMAS PER KURJERĮ KARANTINO METU
Dėl karantino metu išaugusio užsakymų internetu srauto kai kuriais atvejais gali prailgėti pristatymo terminas.
Siekiant palaikyti saugų atstumą, „LP Express“ kurjeriai siuntas gavėjui atiduoda tik lauke. Prašome atvykus kurjeriui išeiti siuntą atsiimti lauke.
Atsiimant siuntą nebereikia pasirašyti. Vietoje to „LP Express“ kurjeris prašo per saugų atstumą parodyti asmens dokumentą, nuo kurio nusirašo 5 paskutinius skaičius. Kad procesas būtų greitesnis, asmens dokumentą prašome pasiruošti iš anksto.
Jei klientas nesutinka siuntą priimti lauke, kurjeris pasiūlo galimybę siuntą patalpinti artimiausiame laisvame „LP Express“ terminale.
Jei klientas yra saviizoliacijoje, jis privalo apie tai informuoti kurjerį, kai šis su klientu susisiekia telefonu.
Prekių grąžinimas
1. Kiekvienam pirkėjui ir jo nupirktai tinkamos kokybės prekei suteikiama 14 dienų grąžinimo garantija nuo prekės gavimo dienos jei:
1.1 prekė yra nenaudota ir nesugadinta;
1.2 prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos ženklinimo etiketės ir kt.);
1.3 grąžinama prekė yra pilnos komplektacijos su visa gamintojo pridedama dokumentacija ir originaliu įpakavimu.
2.Norėdami grąžinti tinkamos kokybės prekę:
2.1 kreiptis elektroniniu laišku į: info@tikstiktau.lt.
2.2 prekė turi būti nenaudota, su ženklinimo etiketėmis bei originalioje pakuotėje, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos.
2.3 . jeigu prekė nėra pilnai sukomplektuota, yra sugadinta, netvarkinga arba nėra tinkamai supakuota, mes turime teisę nepriimti prekės, jos nekeisti ir negrąžinti už prekę pirkėjo sumokėtų pinigų.
3. Kokybiškos prekės negali būti grąžinamos, jei tai yra:
3.1 dovanų kuponas;
3.2 prekės, kurios buvo gaminamos pagal Pirkėjo individualų užsakymą;
3.3 prekės dėl spalvos ir mastelio neatitikimo;
3.4 Remiantis LR Civilinio kodekso 6.228 nuostatomis nekeičiamos ir negrąžinamos šios kokybiškos prekės:
3.5.1 greitai gendančios prekės ar prekės, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
3.6.2 supakuotos prekės, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių.
3.3.3 Jei jūs neesate patenkintas pristatytų greitai gendančių prekių kokybe, o tokiomis prekėmis laikomi maisto produktai ir gėrimai, kurių galiojimo terminas yra trumpas, įskaitant ir tuos produktus, kurie turi būti laikomi šaldytuve pagal gamintojo nustatytą temperatūrinį rėžimą, į mus privalote kreiptis ne vėliau, kaip per 48 valandas nuo prekių pristatymo. Kreipiantis dėl prastos produkto kokybės, privaloma pateikti nekokybiško produkto nuotrauką. Prekės likutis negali būti mažesnis nei 95%.
4. Jei kreipiatės vėliau nei nurodytas terminas ir/ar nepateikiate prekės nuotraukos, mes neįsipareigojame skundo spręsti pirkėjo naudai.
5. Prekės nekeičiamos ir kitais atvejais, kai pirkimo – pardavimo sutarties negalima atsisakyti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.
6.Netinkamos kokybės prekę parsisiųsime savo lėšomis ir pakeisime ją į tinkamos kokybės prekę arba grąžinsime už netinkamos kokybės prekę sumokėtus pinigus.
6.1 Pagal Civilinio kodekso 6.3591 straipsnį dėl daiktų žuvimo ar sugedimo rizikos perėjimo vartotojui tais atvejais, kai pardavėjas išsiunčia prekes pirkėjui, daiktų žuvimo ar sugedimo rizika pereina pirkėjui, kai jis ar jo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, priima daiktus. Jei prekės perduodamos vežėjui, kurį pasirinko pats pirkėjas, o pardavėjas nesiūlė tokio pristatymo, šiame straipsnyje numatyta rizika pereina pirkėjui, kai daiktai perduodami vežėjui.
7.Tuo atveju jei Pirkėjas pageidauja, kad būtų grąžinti pinigai, už grąžintas netinkamos kokybės prekes, privalo el. paštu info@tikstiktau.lt pateikti prašymą dėl pinigų grąžinimo.
8.Prašyme dėl pinigų grąžinimo Pirkėjas turi nurodyti: vardą, pavardę, užsakymo nr., netinkamos prekės pavadinimą ir kiekį, bei grąžinimo priežastį.
9.Pinigai Pirkėjui grąžinami atgal į banko sąskaitą, iš kurios buvo mokėta už prekes.
10. Grąžinama pinigų suma vartotojui už netinkamą prekę yra įsigyto produkto kaina be pristatymo mokesčio.
Pristatymo mokestis klientui nėra grąžinamas.
11.Pinigai grąžinami per 5 darbo dienas nuo pateikto Pirkėjo raštiško (elektroniniu paštu) prašymo ir netinkamos kokybės prekės išsiuntimo Pardavėjui.